...

Takže, když jsem o víkendu psala, že je Iñárritu hodný dalšího sledování, rovnou jsem zkontrolovala, co se dá v této věci aktuálně podniknout. A samozřejmě, že má v kině nový film!

Revenant

Soudobý western s úplně jinými výrazovými prostředky a postupy, než mívaly klasické westerny 60. let, ale úplně stejně strhující. Jižní Dakota na začátku 19. století. Drsná příroda, trapeři a indiáni a boj o holé přežití. A Leonardo DiCaprio ve velmi nezvyklé roli. Na můj vkus možná až moc explicitního násilí (ačkoliv ne v nějakém thrillerovém stylu), ale jinak hodně pěkný a působivý film. A to hlavně díky divukrásné přírodě a výbornému filmovému řemeslu, díky kterému je film velmi autentický a vtahující. Ačkoliv tohle není úplně můj styl, dávám čtyři hvězdičky z pěti! Ta pátá chybí jen proto, že to násilí a krev se podle mne mohly znázornit i jinak... a ve filmu by třeba vznikl prostor pro nějaký větší přesah.