...

Hudební uschovánky z června. Byla jsem na festivalu Doteky v Horním Maršově, který pořádal Tom, a krom kouzelného odpočinku (procházka a hovory s Matyášem, procházka s Anežkou a Petrou, nečekaná setkání - s Madlen, Ludérkou, Simi..., spaní na louce, koukání do vlnící se trávy a šumících větví, konzumace domácích ředkviček a vychutnávání domácího mléka, obdivování krásně zrekonstruované fary...) jsem nasála taky trochu hudby. Zatímco Kieslowski mě přesvědčili o tom, že z jejich hipsterského kníkání, které nemá daleko k nápodobě úspěšnějších kultovních počinů, mi je – outlocitní prominou – na blití, dočista mě rozstřelili Houpací koně. Syrová kapela, která bere za srdce podobně jako jeseničtí Priessnitz. Kluci, kteří si na nic nehrajou, a přesto jsou se svou punkovou přímočarostí dost podmaniví. Obzvlášť jejich frontman s rozervanou vizáží Karla Rodena, Jirka Imlauf. Jejich poslední album Everest je lehce nekomfortním způsobem k zakoupení v mp3 verzi na webu jejich vlastního vydavatelství Yannick South. Ještě víc je ale doporučuju na živo! Třeba příští týden v Neustadtu.