Čtu

Hrajeme teď s kamarádama takovou hru. Posíláme do světa knihy a nepopsané sešity a doufám, že si je lidi budou předávat dál. V případě sešítků vždycky s nějakou novou připsanou básní či krátkým textem nebo s přikresleným obrázkem. Je to krásná hříčka, která se motá kolem Triba.

A tak jsem před nedávnem zašla do antiku ve Valentinské a nakoupila tam celou hromadu knížek. Na poličce s nápisem "za 20 Kč" měli ty nejlepší kousky, takže nakupování téměř nešlo ubrzdit :-)

Jedna z nich se mi zadřela pod kůži a zatím ji nejsem schopná dát z ruky. Ragtime od Doctorowa. Jen tak nevinně jsem do ní nakoukla a od té doby jsem do ní ponořená, i když mám na čtení jen malinko času. Útlá knížka napěchovaná příběhy skutečných i smyšlených postav začátku 20. století... Freud, Houdini a další. Po dlouhé době mě čtení zcela pohltilo.